1. Директор ЦИП-а
-ЦИП-ом руководи директор.
-Директора именује Управни одбор ЦИП-а након проведеног јавног конкурса.
-Мандат директора је четири године.
2. Канцеларија директора
-припрема материјале, приједлоге и мишљења за потребе директора;
-припрема сједнице и материјале за сједнице Управног одбора ЦИП-а и прати провођење донесених закључака;
-организује протоколарне послове у вези с реализацијом програма активности директора;
-пружа административно-техничку помоћ директору у вршењу његових послова;
-организује, припрема и израђује извјештаје, информације и друге материјале из надлежности ЦИП-а за потребе надлежних институција и других органа у БиХ;
-осигурава превођење приликом пријема страних делегација, превођење писаних материјала на службене језике БиХ;
-припрема материјале и саопштења за јавност о раду и активностима ЦИП-а, организује конференције за медије;
-координира активности на изради извјештаја о раду и програмима рада ЦИП-а;
-врши пријем поште упућене директору ЦИП-а.
3. Сектор за информисање, сарадњу и признавање докумената
-информише заинтересоване стране о начину и потребним документима за признавање докумената;
-врши координацију међународне размјене академског особља, студената и програма из области високог образовања;
-предлаже активности за представљање Босне и Херцеговине у међународним пројектима из области признавања докумената;
-остварује сарадњу с међународном мрежом центара за информисање и националним центрима за признавање докумената;
-прати примјену Лисабонске конвенције и остварује сарадњу с потписницама ове Конвенције;
-пружа потребне информације високошколским установама у БиХ о страним програмима који служе као основ за признавање степена завршене школе, -односно докумената ради даљњег школовања на високошколским установама у БиХ;
-пружа потребне информације надлежним државним и ентитетским институцијама и другим органима о признавању докумената;
пројектује базу података информационог система за потребе ЦИП-а;
-израђује базу података о поднесеним захтјевима и обрађеним документима; води посебну евиденцију о признатим и непризнатим документима;
-врши израду приједлога прописа којима се уређује начин и поступак признавања докумената из области високог образовања;
даје приједлоге за побољшање процеса признавања докумената, учествује у изради приједлога законских аката; прати досљедно провођење законских аката у области признавања докумената високог образовања, предлаже мјере за унапређење сарадње, учествује у изради приједлога законских аката.
4. Сектор за правне, кадровске, финансијске и опште послове
-учествује у изради приједлога закона, других прописа и општих аката из надлежности ЦИП-а;
-припрема стручна мишљења о нацртима међународних споразума који се односе на признавање докумената;
-прати прописе који се односе на признавање докумената;
-води управни поступак из надлежности ЦИП-а;
-проводи активности из надлежности ЦИП-а за пријем у радни однос државних службеника и запосленика, као и пријем приправника и волонтера;
-прати стања напредовања у служби, оцјењивање, стимулативне мјере, престанак радног односа, персоналне евиденције, дисциплинске одговорности државних службеника и запосленика, послове канцеларијског пословања, те сарађује с Агенцијом за државну службу Босне и Херцеговине;
-прати извршење прорачуна, обрачуна плата, пензионог и инвалидског осигурања, финансијског пословања, рачуноводствено-књиговодственог пословања, набавку средстава и опреме за потребе ЦИП-а сагласно прописима.
Правилник о унутрашњој организацији ЦИП-а
Књига гостију ( Сугестије, коментари )